Followers

Sunday, April 3, 2011

Cottage decorative painting

Salam semua...ni nak share Cottage scenery yg p blajar ngan En Zahir yg dah berkurun...baru nak siap
Rakan rakan blogger len, kak shima ngan kak linda dah lama pun buat n3...aku ni biasa lar...bzz..memanjang...he.heee..hee.. Cottage ni walau bagaimana pun telah diubah suai ckit..saja lar gatai tangan nak mencuba buat bunga purple tu kat depan dan ntah apa apa bunga yang terasa nak buat...hee.hee.he..tengok jer lar Cottage aku nih....

1 comment:

  1. cantik & menarik..........cute...

    ReplyDelete